Wednesday, December 16, 2009

finals week

It's finals week, but instead of studying like I should be doing, I painted my nails. Honestly I had no idea what I was doing.. Haha. I started off with hearts but decided that was too plain so I drew some black lines. Do you guys think this is appropriate for the hospital? I'm volunteering there tomorrow. I guess I'll have a small talk starter with the patients.





All of my packages from Black Friday finally arrived. I went mad online shopping cuz I couldn't deal with humans in the mall. I got five packages total.. There's some things I have to return but for the most part I'm satisfied :)

I just ordered the Urban Decay 24/7 Super Stash since I had a $15 giftcard for being a beauty insider. I need new eyeliner anyway. I was debating between that or fluidline since I'm running out, but I really wanted all the different colors in the kit. I still think I'm gonna get fluidline when I run out though because pencil usually smudges on me by the end of the day, but fluidline stays put.

I can't wait for my last final to be overrrrrrr and done with. Wish me luck :\

7 comments:

leslielovesmakeup said...

thanks girl! i love those nails!

Amina said...

I loooove it!
girl, I still have work to do but I am procrastinating..
I think it is appropiate for the hospital..looking forward to new fotds with the goodies you got from the haul

Edna said...

Your nails are super cute, and def an attention grabber. Apparently, working in the educational field- even with solid nail colors I get so much attention from my students! They even suggest colors when I switch it up. :P

Good luck on your last final. You will do just fine :)

GirlAboutTown said...

your nails are sooo cute!! i love the cute little hearts...and i took my last final today so i'm so relieved and happy haha ;D

Neeyuh said...

I love this design, the little hearts are so cute! I hope I'm not too late to wish you luck on your final! :)

Violet Honeybee said...

wow that looks awesome!! i wish my hands were steady enough to make lil pictures like taht lol

ssyvg ( Nail tech / Artist ! ) said...

Hey Lily! Thanks for following! Just thought I'd let you know, I did the same in return! I love your nail design! I hope to see more! =D